اهداف فروشگاه
  • نگرش مشتری‌مداری حاکم بر کل فعالیت های فروشگاه در جهت افزایش خشنودی مشتریان
  • بهبود کیفیت محصولات و خدمات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارایه‌ی خدمات نوین
  • دسترسی آسان به اطلاعات کامل و تخصصی روز دنیا بصورت رایگان، حتی بدون الزام به خرید
  • امکان مشاوره و تسهیل در فرآیند انتخاب محصولات
  • امکان مقایسه گونه‌های مشابه یک محصول در یک مکان
  • ارتباط مستقیم با تامین کنندگان اصلی کالا و استفاده از شیوه های نوین مدیریت انبار
  • تضمین کیفیت و اصالت کالا
  • استفاده از سیستم پیشرفته امتیاز دهی کالاها و اعمال تخفیفات ویژه
  • افزایش دانش مشتریان قبل از خرید
  • گسترش بازار با ایجاد و حفظ مشتریان وفادار
  • ارزیابی مستمر تامین کنندگان محصولات برای حصول اطمینان از کارآمدی آنها
  • استراتژی پشتیبانی سایت برای حفظ و ارتقاء رضایت مشتری
  • ترجیح سود کم پایدار به سود بالا و گذرا
  • رضایت الهی که امریست قلبی و باطنی از طریق حفظ مرزها و محدوده های شرعی و دینی
  • حذف محدودیت زمان و مکان در خرید